SessizliÄŸe Mahkum Bir Blog
kategori: Sinirlendim !
9 AÄŸu 2007
Geçen haftalarda Ortaköy The House Cafe‘de akÅŸam yemeÄŸi yedik, herkesin ne yediÄŸini ve hesabın ne kadar tutacağını az çok hesaplamış olarak hesabı istedim…
Fakat o da ne, 65 YTL fazla bir hesap gelmiÅŸ.
Çalışanların siparişleri yanlış getirmelerine asla kızmıyorum, tüm gün boyunca çalışıp, bir çok siparişi bir arada almak gerçekten de zor. Ancak yanlış hesap getirmek büyük bir problem.
Durum böyle olunca, hemen hesabı inceledim ve hatayı düzelttirdim, gelen garsonun “Yanlışlıkla fazladan eklenmiÅŸ, özür dileriz, geçirme deÄŸil, bu kadar yüksek geçirilmez zaten” benzeri söylemi de olayın tuzu biberi oldu.

Bu durumda tek anlam çıkıyor; The House Cafe, müşterilerine fazladan hesap keserek herzaman ‘geçiriyor‘.
Pek tatmin etmese de The House Cafe‘den gelen cevap;
Merhaba Ozan Bey,
Oncelikle boyle bir durumla sizi karsi karsiya biratktigimiz icin buyuk uzuntu duyduk. Konuyla ilgili arastirmalarimizi gerceklestirdik ve bu hatayi meydana getiren arkadaslar gerekli uyari ve cezalari aldilar. Tekrar sizden ozur dileriz. Bu konuyu bize iletme inceliginde bulundugunuz icin de tesekkur ederiz.
Sevgiler,
Halkla Iliskiler
The House Cafe
39 Yorum Yapıldı;
Deniz Kutan
14 AÄŸustos 2007, 01:37
“Bu kadar yuksek gecirilmez zaten” Ozancim. Yanlislik yapmislar iste, neyseki sen fark etmissinde sonradan mantik sinirlari dahilinde gecirmislerdir.
türkan
6 Eylül 2007, 22:58
2 adet sahanda yumurtaya 8 ytl isteyen bi yerde yemek yiyebilenler için 65 ytl pek bişey ifade etmez bence.4 ytl ye 30 yumurta almak için 30 kere düşünen insanlar var.
Ozan Güven
8 Eylül 2007, 08:49
65 YTL ile 8 defa, iki adet sahanda yumurta yiyebilirsiniz ve bence bu ‘bir ÅŸey’ ifade etmektedir.
Bu tarz mekanlara gidenler, ödeme gücü olan kişilerdir ve fazladan bir ücret vermek onları rahatsız edecektir.
Aynı ÅŸekilde, 4 YTL’ye 30 yumurta alacak kiÅŸiye de siz 28 yumurta verirseniz, 2 yumurtasını mutlak isteyecektir.
türkan
8 Eylül 2007, 22:29
mutlaka ödeme gücü olan kişiler gider ama bu kesimin maddi durumu ödemeyi yaptıktan sonra bilmem kaç daha ödeme yapabilecek cinstendir belki de kullandıkları tabirle geçirmişlerdir farketmeyen de olmuş olabilir.o kadar paraya yemek yiyebilirse niye fazladan para vermek rahatsız etsin anlamadım.ama şurda haklısınız gerçekten 4 ytl ye bişey alırken düşünen insan tam hakkını vermezlerse konuşacaktır.
gökhan
6 Ocak 2008, 08:25
ozancım,kızmaya sinirlenmeye bile degmez ”gecirmisler” cunku,artık daha dikkatli olmamiz lazim cunku bu herkesin basina gelebiliyor maalesef…
yasemin
16 Ocak 2008, 14:50
caddebostan the house cafe gerçekten mükemmel bir yer ayrıca yetkilisi mükerrrem beyde öyle hizmet konusunda bir müdür olarak diğer çalışanlardan daha ilgili bir kişi rahatsız oldugum durumu kendısıne bildirdiğimde en kısa zamanda bir çözüm üretme yolunda kendisine teşekkür eder ve başarılarının devamını dilerim.
nevzat
17 Ocak 2008, 14:58
bende geçenlerde tüneldeki the hause cafeye gittim.somon fümeli salatası rezaletti.hesapta geçirmenin dışında kalitelerinde de ciddi bozulmalar var.
dilsad
3 Åžubat 2008, 23:22
bu durumda ödeme güçlüğü olmayan kiÅŸilere her türlü ‘geçirme’ yapılabilir, onlarda ne de olsa 100ü veren 165i de verir cnm diyerek sesini çıkarmadan mekanı zengin eder öyle mi? nasıl bir mantıktır bu anlamadım. sonuçta bir hak arama söz konusu elbette ödenmesi beklenen hesabın peÅŸine düşülecek, cebinden çıkan paranın miktarını inceleyecek. biz hesapta 65 ytl eksik ödeseydik house cafe bizi dava bile ederdi. bu da house cafe’nin batmak üzere olduÄŸundan deÄŸildir heralde.
mert
3 Mart 2008, 20:46
peki guzel böyle bır olay yaşadın ve gayet acı bir durum emınim senden defalarca özür dilen di ama sen kendındince intikam almak için böyle bır durumu internet üzrinden yayınladın elien ne geçti istersen verdıgım adresten ulaş bana o parayı saana ben verım ne dersın kendınbı rezıl etmektense
Ozan Güven
3 Mart 2008, 21:14
Mert Bey Merhaba,
Neden bu kadar dertlendiniz anlam veremedim, The House Cafe ile bir bağlantınız mı var?
Defalarca özür dilenmesi gibi bir durum yok, zaten özür beklentim de yok.
Burada önemli olan bize hizmet eden görevlinin, müşteri ile olan iletişiminde ne kadar eğitimsiz olduğu.
Ayrıca bu yazı da, gelen hesabı kontrol etmeden ödeme yapan müşterileri uyarmak ve ders olması amaçlı yazılmıştır.
“Burası Hakkında” bölümünü de okumuÅŸ olsaydınız, “eline ne geçti” ÅŸeklinde bir soru sormamış olurdunuz.
Ayrıca kibar para teklifiniz için de çok teşekkürler, fakat bu teklifinizi kabul edemeyeceğim.
İlginiz için de teşekkürler.
serkan
9 Mart 2008, 12:07
Marka olmak ve iÅŸletmeleri yaÅŸatmak kolay iÅŸler deÄŸildir.Sanırım bahsi geçen firma henüz yeterli deneyimi ve kaliteyi oluÅŸturamadan yaygınlaÅŸmak dünyaya açılma hülyaları içerisinde….
Markayı ve kaliteyi koruyabilmek ancak doğru stratejiler,deneyimli elemanlar ve müşteri memnuniyetini her zaman sağlayarak mümkün olabilir.
Kısaca çakma bir planet hollywood olmaktansa doÄŸru dürüst bir iÅŸletme olmak daha doÄŸru olacaktır…
gızem
19 Mart 2008, 15:33
bence house cafe ıstanbul genelınde kalıtelı ve guzel servıs sunnan nadıde mekeanlrdan bırı fakat kendısı sube çogaltmaktan suanda boyle seylere fakıt ayırmıyo yada dıkkat etmıyo olabılır
zeynep
20 Mart 2008, 19:06
bence çok haklısınız iyi yapmışşsınız…ÅŸahsen tebrik ettim sizi aynı ÅŸey benimde başıma gelmiÅŸti isim vermek istemiyorum niÅŸantasında bi clup te ama ben senin yaptığını yapamadım maalesef ödedim:) geçirdiler ama napıyım….
ERKAN..
15 Nisan 2008, 06:23
Kusura bakmayın ama hıcbırınıze katılmıyorum.. Beni 22 yasımda meslek sahıbı yapan ve soÄŸuk ustası haline getiren SÜPER ÅžEFler var THE HOUSE CAFE de!!! Bu kadar da düşmanca saldırma ozancım:DD Bu kadar güzel bir yerde yemek yıyorsan hesabıda ödemeyı bıl!!! Ortaköyde normal bır kahvede bıle cay 4 ytl ıken o kadarda fark olsun:)) Bence baskasının gözündeki çöpe deıl de…. gelısmelere bakın..Yepyeni ÅŸubelerle gelıyoruz…
savas
17 Nisan 2008, 13:48
merhaba herkeze öncelikle!!arkadaÅŸlar yaklaşık 10 küsür yıldır bu iÅŸi yapmaktayım ve ÅŸu an bilinen bir restoran zincirinin de bar sorumlusuyum öncelikle bunu belirteyim!!bu 10 yıllık süre içerisinde Otelden tutundA,Cafe vb. tüm konseptlerde çakıştım hemen hemen ve bu house cafe ile baÄŸdaÅŸtırılan hesap geçirme tabiri sadece house cafe ye deÄŸil böğle bir hareketi yapmak isteyen her iÅŸletme için geçerlidir.yeterki biraz dikkat dağınıklığı veya garson aa baÄŸlı olarak gıcık veya size hizmet eden insana saygısızca davranırsanız sonuç kaçınılmaz olur !!Bu yüzden bu hesap olayı çok fazla büyütülmemeli bence gördüğüm kadarı ile özür de dilenmiÅŸ benim de house cafe bünyesinde çalışan çok arkadaşım var çok iyi niyetli güzel insanlar var aralarında:)bunun için diyeceÄŸim ÅŸu ki!!eyer ben burda iÅŸletmelerin müşterilerine yaptığı veya hala da bir çok yerin yaptığı gibi sayısız olayları burda yazarsam deÄŸil hesaptan dolayı rahatsız olmayı,bu piyasada bulunan bir çok yerde kahve dahi içmez nefret edersiniz!!O yüzden bırakın herkes eÄŸlensin akıılı adam hesap fazla ödemez,indirim alır gülerek ayrılır gittiÄŸi yerden saygılar …
Lxstany
23 Nisan 2008, 17:51
bir çok zaman the house cafe’nin bir çok ÅŸubesine gittim ve gerçketen gerçekten bir rahatsızlık duymadım eminimki yanlışlıkla olmuÅŸtur yada öyle olduÄŸunu tahmin ediyorum. Sonuç olarak bu tarz mekanlarda müşteri ile karşılaşılabilecek bir sorunda kendilerinin zarar görebileceÄŸini düşünerek böyle iÅŸlere kalkışmazlar.
Cengizhan KaÄŸan
11 Mayıs 2008, 14:10
Ortaköy House Cafeye bende 1 kez gittim yakın zamanda ve favori mekanım oldu sık sıkta gidiceÄŸim yolum düştükçe.Bencede yanlışlık yapılmıştır çünkü iÅŸletmede kullanılan micros diye bir sistem var adisyon ve hesapların kontrolüyle ilgili restoran yönetim sistemi adı altında.O yoÄŸunlukla servis elemanı arkadaÅŸlar masa numarası 10 olan bir buton yerine dokunmatik ekran olduÄŸu için 11 basıp yanlışlıkla diÄŸer masanın sipariÅŸlerini girmeleri ve hesap çıkarmaları doÄŸal olabiliyor.Bizede o gün verdiÄŸimiz sipariÅŸ yerine baÅŸka bir sipariÅŸ geldi ve tabağı bırakan servis elemanı yoÄŸunluktan arayana kadar 15 dk geçti ama sonuçta deÄŸiÅŸtirdiler….
ufuk
10 Haziran 2008, 18:55
herkese selam.bilmeyen ve duymayanlara sesleniyorum.hizmet sektörü ki garsonlukta buna dahil dünyadaki en zor meslek sıralamasında 3.sırada yer almış.bırakında bi hata olsun.çünkü karşındaki canlı insan ve insanlarda hata yapar.saygılar
ERCAN DEMİR
15 Haziran 2008, 20:31
BÜYÜK BİR İHTİMALLE KASADAKİ YOGUNLUKTAN BU OLAY KAYNAKLANDI.BAÅžKA HESABA YAZILMASI GEREKEN FİŞ SİZİN HESABA YAZILDI.ZATEN AÇIKCA DÖKÜM YAPILIP SİZE GETİRDİGİ İÇİN BU OLAYI FARKETMİŞSİNİZ..NE İÇTİNİZİ EN İYİ SİZ BİLDİNİZE ve SİZE VERİLEN MENÖDE FİATLARDA OLDUNA GÖRE RAHATCA KONTROL EDEBİLMİŞSİNİZ. HERKEZ HATA YAPAR ÖNEMLİ OLAN DÜZELTMEK.BURDADA HATA DÜZELTİLMİŞ VE ÖZÜR DİLENMİŞ….BENCE HESABI KASITLI FAZLA YAZILDI MANASINDA YAZMAK BURDA ÇALIÅžAN ARKADAÅžLARA HAKSIZLIK OLUYOR..BURADAN PEK COK İNSAN PARA KAZANIYOR ELEÅžTİRİRKEN BUNLARADA DİKKAT ETMEK LAZIM.
Ozan Güven
15 Haziran 2008, 20:52
Ufuk Bey ve Ercan Bey,
Yorumlarınız için teşekkürler, ancak yazımdaki bazı önemli detaylar gözünüzden kaçmış.
Ufuk Bey, garsonlara karşı “neden hata yaptılar ki?!” demiyorum, lütfen aÅŸağıda yazımdan alıntı yaptığım kısmı tekrar okuyun lütfen;
“Çalışanların sipariÅŸleri yanlış getirmelerine asla kızmıyorum, tüm gün boyunca çalışıp, bir çok sipariÅŸi bir arada almak gerçekten de zor.”
Ercan Bey, evet hata düzeltildi ve sonrasında da e-posta yoluyla özür dilendi. Ancak yazımda da belirttiÄŸim üzere, “geçirme” terimini bize hizmet eden garson kullandı.
Ayrıca mart 2008′de yazdığım yorumdan alıntı;
“Ayrıca bu yazı da, gelen hesabı kontrol etmeden ödeme yapan müşterileri uyarmak ve ders olması amaçlı yazılmıştır.”
Bu yazıda sadece yaÅŸadığım olayı anlattım, garsonun cevabı ve The House Cafe’nin cevabını da yayımladım, yazıyı yorumlamak okuyucunun elinde, The House Cafe’ye ya da çalışanlarına ‘haksızlık‘ ettiÄŸimi düşünmüyorum.
rukiye
4 Temmuz 2008, 10:50
2 hafta önce bakırköydeki the house cafe ye gittim. Zorla soktuğum doktor arkadaşımla keyifle siparişlerimizi verdik. İştahla yemeye başladık. Birde ne göreyim uzun bir erkek (kolundan düştüğünü tahmin ettiğim) kıl. Hemen ve sessizce garsonu çağırdım. Aldı götürdü 5 dakika sonra döndü ve özür diledi. İştahım kesildiği için aç olduğum halde yeni bir sipariş veremedim. Hesap geldi. Çok komik ama benim yiyemediğim kıllı yemek yazılmış arkadaşımınki fiyat olarak benden bayağ ucuz birşey yemişti onunki kesilmiş, Çok şaşırdım tekrar çağırdım düzeltmeleri için. Ama komik olan çirkin surat ifadeleriyle 15 dakikada hesap zar zor değiştirildi ve tavırları beni müthiş rahatsız etti. Kalite çalışan ve yemeklerde yerlerde sürünüyor. Asla birdaha gitmeyi düşünmüyorum.
Nadire
26 Eylül 2008, 09:18
O kadar da pahalı bi yer deÄŸil house cafe. EleÅŸtirilerinize katılmıyorum. Bebek house cafe’deki hizmet kalitesinin de çok iyi olduÄŸunu belirtmek isterim. 65 YTL için taksit yapılabilirmiÅŸ ama orası doÄŸru.
Harun
24 Kasım 2008, 18:41
sayın Oğuz bey öncelikle yapmış oldugunuz bu tür bi suçlama kurumsalaşmış bir şırket olan The House Cafe ve Ortaköy şubesının en az 40 personelini hırsız yerıne koydugunuzun farkındamısınız bilmiyorum.Herkes bir yanlış yapa bilir bence sızde yaptığınız yanlış suçlama yüzünden The House Cafe çalışanlarına bir ÖZÜR borçlusunuz saygılar.
levent
29 Ocak 2009, 20:03
Yazılan tüm yorumları okudum.Sapla samanı birbirine karıştırmamak gerek. Ozan arkadaş gitmiş yemeğini yemiş. Hesap kol gibi gelince itiraz etmiş ,adamlarda düzeltmişler. Ozan arkadaş yazısında da belirttiği gibi garsonun konuşma üslubuna ve potansiyel kol gibi geçirme durumlarına dikkat çekerek bi nevi vatandaşlık görevini yerine getirmiş. kalkıp burdan vay efendim sen nasıl böle konuşursun diye ağız yapmanında pek anlamı yok. işletme akıllı olsun 3 kuruş ucuza çalıştırıcam diye vasıfsız insanları eğitimsiz insanları çalıştırmasın.Böylesi yerlerin tümünde asgari ücretli personel çalışıyor. kalitede ona göre olabiliyor. bi haftalık maaşına bi öğün yemek yiyenleri görüncede adam fiyatdan da geçiriyor başka şeyden de. Saygılar sevgiler
havva
5 Mart 2009, 16:40
Konuya şöle başlim birincisi evet garsonların bazen kelimeleri farklı aksettikleri oluyor ama bu art bi niyetten değil tamamen eğitimsizlikten onlarda bu işin içinde bir süre sonra insan ilişkilerini geliştiriyorlar bunda bukadar sorun yok böle bi durumda ben o kişiyi şikayet etmek yerine yaklaşıp kullandığınız kelime yanlış bunu bu şekilde sölemek istediniz herhalde derdiim emin olun o kişi birdaha o kelimeyi sölemezdi sunu sölim siz nerden biliyrosunuz bir şikayetnizli o kişinin işten atılmadığını benim sölediğim gibi yapsaydınız o kişide emin olunki tecrübe kazanırdı insanlar birbirlerine bişeyler öğreterek biyere geliyorlar herkez kolay yolu bulmuş şikayet ediyor size karsı bi saygısızlık yapar tamam edin ama istemeden cahilliğinden söylenmiş bir söz.iyi günler
hediye
5 Mart 2009, 16:41
arkadaÅŸlar özellikle Ozan bey’i eleÅŸtirenlerin hepsinin house cafe ile bir baÄŸlantıları olduÄŸuna eminim çünkü Ozan bey gayet doÄŸal biÅŸey yapıp bizleri aydınlatmış ki bunlar aslında hepimizin bildiÄŸi ama kimsenin kabullenemiyeceÄŸi ÅŸeyler. harun beyi çok merak ediyorum, yemek yediÄŸi restoranda ona böle bir geçirme yapsalar ve garson bu geçirme için ‘size az geçiririz bu kadarıda fazla’ dese acaba tepkisi aynı Ozan bey’e verdiÄŸi tepki gibimi olurdu. Ozan bey bize olayı eksiksiz ve gayet açık bir ÅŸekilde anlatmış, bunu baÅŸka yerlere çekmek için kiÅŸinin ya anlama zorluÄŸu çekiyo olması lazım ya da house cafe ile bir baÄŸlantısı. iyi mekan kötü mekan hiç farketmiyo böle adamlar her yerde karşımıza çıkıyo maalesef.
ihsan
13 Nisan 2009, 19:54
“Yazılan tüm yorumları okudum.Sapla samanı birbirine karıştırmamak gerek. Ozan arkadaÅŸ gitmiÅŸ yemeÄŸini yemiÅŸ. Hesap kol gibi gelince itiraz etmiÅŸ ,adamlarda düzeltmiÅŸler. Ozan arkadaÅŸ yazısında da belirttiÄŸi gibi garsonun konuÅŸma üslubuna ve potansiyel kol gibi geçirme durumlarına dikkat çekerek bi nevi vatandaÅŸlık görevini yerine getirmiÅŸ. kalkıp burdan vay efendim sen nasıl böle konuÅŸursun diye ağız yapmanında pek anlamı yok. iÅŸletme akıllı olsun 3 kuruÅŸ ucuza çalıştırıcam diye vasıfsız insanları eÄŸitimsiz insanları çalıştırmasın.Böylesi yerlerin tümünde asgari ücretli personel çalışıyor. kalitede ona göre olabiliyor. bi haftalık maaşına bi öğün yemek yiyenleri görüncede adam fiyatdan da geçiriyor baÅŸka ÅŸeyden de. Saygılar sevgiler”
Bu mesaja aynen katılıyorum, teÅŸekkürler…
seda
21 Nisan 2009, 23:03
the house sın da işi gücü yok size burdan yorum yetiştiricek. ben her hafta sonu gidiyorum bu mekana ve hiç böyle bi sorun yasamadım. yasayadabilirdim insanların hata yapmama gibi bi durumları yok ozan bey de begenmiosa bunu reklam yapmasın babası the house a ortak mı anlamadım:D
zarpandit
5 Haziran 2009, 22:02
hani yazacagım yoktu ama yazılan yazıyı okumadan bodoslama yorum yapanları gorunce sinirlendim..bir kaç üst satırda levent beyde belirtmiş malesefe sadece ona katılıyorum tonla yorumun içinden..büyük kapının derdi hatası buyuk olur ama sonucta kendilerine ceki düzen vermek zorundalar..hatalar yayınlanmadıkca düzeltilmez sizde giderken dikkatli olun demiş bn gittiğimde bu yazıyı okumasaydım cokta ustunde durmazdım eminim..uyarmıs arkadas,herkese batmıs house cafe babamızın yerimi hayır o zaman niye gocunuyoruz :D
garson ozanın diyemediği lafı demiş şuçlancak bir yer varsa onca şikayetin arasında bir ton şubesi varken musterisine ilgisiz olmaması gerekn (şu yazı için değil genel bir cümle bu!)house cafedir bence..gidip hijyenine hesabına dikkat edeceksem niye gideyimki o kuruma ? şüphe duyacağıma evimde yerim:D
ayrıca o ortama gitmek yemek içmek kişiyi baglar kimisine koymaz gider 60 liralık yemek yer kimisi parasına bakar 1 liralık simit yer..durum budur yane..uzatcak bişi yokmus ama masallahlık br yorum kapasitesi olmus :DDD
meral
5 Temmuz 2009, 21:10
yetkili kişiler sana gereken acıklamayı ve özrüü dilemişler.ama sen anlamak istedıgıni ve yapmak istedıgını yapmışsınnn sadece..bu arada beyenmıyosan gıtmezsın bu kadar da abartmanın bi anlamı yok ozan beyyy.gayet hoş bı mekan bence.sen bence bundan sonra simit sayarlarına takıl senı sadece orası tatmın eder::)))
sertan yula
5 Temmuz 2009, 23:11
Geçirdiler geçirmediler o ayrı konu ama Türkan isimli yorumcunun ne anlatmaya çalıştığı biraz meçhul. Eğer bu olay vesilesiyle sol bir söylem türetmek amacındaysa bu tarz solculuğun biraz demode olduğunu düşünüyorum. Bu tür mekanlara gidip kapitalist sistemin kurumlarına para kazandırmamayı öneriyor olabilir, saygı duyulacak bir duruştur. Ama o bilinci paylaşmayan ve sistem içinde yer alan insanların o mekanlarda kazıklanması durumunda fazladan ve haksız olarak kazanılan bu para herhangi bir emekçi kooperatifinin kasasına değil kafeler zinciri sahibi başka bir kapitalistin kasasına girmektedir. Çünkü kasanın fiş verme mecburiyeti vardır, bu durumda yazılan fazla hesap şirkete kaydedilir, garsonun cebine girmez. Dolayısıyla Türkan hanımın tepkisi düşünsel temelden yoksun bir zengin düşmanlığının dile gelmesinden başka bir anlam taşımıyor.
eyüp
12 Temmuz 2009, 11:07
The House Cafe bu olaydan dolayı göstermelik bir özürde bulunsa da çalışanlarıyla ve ekibiyle hatasını sürdürmeye devam etmiş. Nasıl mı merak ediyorsanız yazdıkları yorumları okuyun anlarsınız.
Ozan Bey’i tebrik ediyorum. Olgun davranmış ve yaÅŸadığı olayı güzel bir dille ifade etmiÅŸ. BEN yaÅŸadım, BANA ders olsun, bir daha da gitmem dememiÅŸ. Aksine kendisi zarar görürken, diÄŸer insanları aydınlatarak onlara yarar saÄŸlamış.
Zeki
1 AÄŸustos 2009, 09:26
Yapılan hata ve özürlerden sonra ne yazık ki hayatımızda eksik olan hoşgörü kavramının olmayışı, belki intikam, belki çok önemli iş yaptığı psikolojisiyle bu konunun internet ortamına taşınmasına neden olmuştur.
Unutmayalım iÅŸletmeler kolay kurulmuyor ve marka olabilmek ise baÅŸlı başına bir baÅŸarı öyküsüdür.Binbir emekle kurulan, içerisinde yüzlerce insanın istihdam edildiÄŸi bu KURUMLARI eleÅŸtirirken (elbette eleÅŸtireceÄŸiz) bunların yöntemleriyle ne kadar yıkıcı ve hatta yok edici olabileceÄŸimizi tekrar tekrar düşünmemiz gerektiÄŸine inanıyorum.Bu internet çağında self kontrolu uygulamaz isek sonuçlarına eminim kendimiz bile bir gün “ben böyle olsun istememiÅŸtim” diyebiliriz.
Hoşgörülü ve düşünceli günler dileğiyle
qokhan
1 AÄŸustos 2009, 20:27
TheHouseCafe suanda ıstanbulda gormus oldunuz bırcok cafelerden farklı arkadaslar nedenını ogrenmek ıstersenız Eğitimsiz bılıncsız ve sınavsız bır personelın calısamıcagı ve egıtımlerı tam bıtırmeden ıs bası yapamıyacagınız bır Cafe herseyden once kalıteye ve musterı memnunıyetıne onemveren bır fırma her seyden once dıger cafelerle karıstırmayınız..
Ozan Bey her ınsanın hata yapabılcegı gıbı sıze hızmet eden personelde bır hata bulunmus ve sızde farkına vardınızda duzeltılmıs sızın ıcın bır sıkıntı kalmamıs lakın yorum yapan arkadasların bazıları dıger cafelerde yedıklerı ve ıcınde hangı urunlerın bulundugu nasıl yapıldı hangı ortamlarda telafı ve uretım yapıldını bılmeden tukettı urunlerın 3 tl veya 2 tl olarak masraf odedınde super…. TheHouseCafe de ıse hıjyen tıtızlık ve uretım alanına onem veren hangı urunlerın hangı mazemelerle yapıldını bırzat kendı gozlerımle qoruduqum ıcın Yorum yaparken Lutfen 1 YERINE 10 KATMAYINIZ… bende bır TheHouseCafe musterısı olarak tum TheHouseCafe yetkılılerıne ve calısanlara tesekkur ederım.. guvenle huzurla yemek yedım ve bır hassa kafa dınledım kendımı buldugum yer kendı evım.. tum suberlerınıze tsekkurler..
Meriç Akcan
27 AÄŸustos 2009, 16:21
22 AÄŸustos akÅŸamı House cafeye gittik,arabayı park için valeye verdim,ertesi sabah,arabamın torpido gözündeki güneÅŸ gözlüğümün olmadığını ve kılıfının açık vaziyette olduÄŸunu fark ettim,günlerdir bu konuyla uÄŸraşıyorum…Aşırı ısrarlarım sonucunda bana son 2 hafta içerisinde 3. ÅŸikayet olduÄŸunu ancak diÄŸer olayların bir ÅŸekilde çözüldüğünü söylediler..Benzer bir durumla karşılaÅŸan var mıdır??
ceren odabaÅŸ
4 Eylül 2009, 19:07
sonuçta hata düzeltilmiÅŸ neden bu kadar sıkıntı yaptınız ki?? bu tarz durumların her mekanda, özellikle house cafe kadar iÅŸlek biryerde olması çok normal. ‘geçirmek’ kelimesi de bu tarz kaliteli bir mekan için çok saçma, ben bizzat içlerinde bulundum, çalışma ÅŸekillerini gördüm. kimsenin öyle bir derdi de yok. herkes biryandan deli gibi koÅŸturup biyandan iÅŸini düzgün yapmaya çalışıyor. özür de dilenmiÅŸ, neden tatmin olmadığınızı gerçekten çözemedim, adamlar daha ne yapsınlar… bu olayı bu ÅŸekilde uzatarak online olarak yayınlamak ve adını kötüye çıkartmaya çalışmak biraz da sizin ayıbınız olmuyor mu?
Ozan Güven
6 Eylül 2009, 13:15
Ceren Hanım, yorumunuz için teşekkürler. Yukarıda diğer yorumlarlara yazdığım cevapları lütfen okuyun, sorduğunuz soruların cevaplarını o mesajlarımda bulacaksınız.
“Geçirmek” kelimesini ben deÄŸil, görevli personel kullandı, bunun altını bir daha çizmek istiyorum.
Siz hizmet aldığınız bir yerde karşılaştığınız bir olumsuzluğu (düzeltilmiş/özür dilenmiş olsa dahi) arkadaşlarınıza anlatıp, paylaşmıyor musunuz? Burada benim yaptığımda aynı şey.
Başımdan geçen bir olayı objektif bir şekilde anlattım ve daha sonra gördüm ki benzer durumlarla karşılaşanlar da varmış.
Bunların yanı sıra bu yazıya gelen ve benim onaylamayıp yayımlamadığım bir çok yorum da oldu ki bu yorumların hepsi The House Cafe’yi kötülüyen, çok da ciddi ithamlar taşıyan yorumlardı. Yani karalama ya da adını kötüye çıkartmak gibi bir amacım olsaydı o yorumları da yayımlardım.
merby tsert
11 Kasım 2009, 03:03
gecenlerde bir arkadasım tarafından davet edildim gayet hoş bir srviş ve güleryüzle karsılastım tabi biraz üçret fazla gelse gerek abartmıslar bazıları
dyg
27 Temmuz 2010, 21:42
house cafe ile diÄŸer konulara deÄŸinmek istemıyorum ama çalÅŸan kiÅŸilre hırsız dıyen arkadas daha sonra gözlüğünü kendi aracında bulmuÅŸtur, en azından burdan hırsızlıkla itham ettiÄŸi kiÅŸilerden özür dileyerek konuyu kapabılırdı.karalamak bu kadar kolay ve pervasızca olmamalı die düşünüyorum…